loading...
یادداشت های یهویی یک داروساز
پسرقدبلند بازدید : 119 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (17)

سلام بر تو ای عشق زیبای من

سلام بر تو ای کلوئه پاترا برانگیخته شده

سلام بر تو ای شیرینتر از شیرین فرهاد

سلام بر تو ای نازی شعر های پناهی

در سکوتی وحشت افزا خفته بودم به سان خفتگان کهف

در کودتایی خونین در دلم ، تو پیروز شدی

به زندان آغوش تو میام، تا مرا سخت بفشاری و اعتراف کنم

دوستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط *مریم* در تاریخ 1393/01/04 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

ای جانم شیرین بانو...خدا حفظشون کنه و عشقتون مستدام..شکلک
پاسخ : مرسی شکلک
متشکر از دعای خیرتون شکلک

این نظر توسط ﺁﺳﻴﻪ در تاریخ 1393/01/02 و 2:20 دقیقه ارسال شده است

بهار هم كه نباشد من به مهربانی تو اي دوست از شكوفه لبریزم
سال نو مباركشکلک
پاسخ : سال نو شما هم مبارک جانا شکلک

این نظر توسط یاسمین در تاریخ 1392/12/29 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

فرا رسیدن سال نو بر شمادوست عزیزم مبارک.
راستش خواستم بهاریه ای بنویسم، لیک چون سال 92 سال اندوهناکی بود برایم از آن ترسان شدم که غمنوشته ام عیش دوستان را منقص کند. پس به همین چند جمله و یاد دوستان اکتفا می نمایم و از صمیم قلب برایتان سال سراسر شادی و موفقیت را آرزومندم...
ما ، آتش افتاده به نیزار ملالیم، ما عاشق نوریم و سروریم و صفاییم ،
بگذار که سرمست و غزل خوان من و خورشید بالی بگشاییم و به سوی تو بیاییم...

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/12/29 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

eydet mobarak dokiشکلک
ishala sale khoobi dashte bashi
sali por az kheyro barekat o shadiشکلک
پاسخ : مرسی خاله جونننننننننن
سال نو شما هم مبارکککککککککک شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/12/29 و 1:20 دقیقه ارسال شده است

یه سال شدا نیستیشکلک

این نظر توسط آواز قلم در تاریخ 1392/12/26 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلااااام....
خدمت رسیدیم سال نو رو پیش پیش تبریک عرض بنماییم و برایتان آرزوی روزهای خوب را داشته باشیم....
پاسخ : سال نو شما هم مبارک شکلک
ببخشید که من چند مدتی نبودم
انشالله دوباره خدمتون میرسم شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/12/16 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

آخیشکلک
استراحت طولانی چرا؟؟؟شکلک
پاسخ : به خاطر اینکه خسته شدم یک کوچولو خاله جون شکلک
میام انشاللهشکلک

این نظر توسط آواز قلم در تاریخ 1392/12/15 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

می بینیم که سلام شما هم چنان بر کلئو پاترا خودنمایی می کند!!!
خوبید آیا ؟؟؟!!!
+++یادتان نرود به ما شیرینی بدهید!!!! ما به این سادگی ها بی خیال شیرینی نمی شویم ها !!!
پاسخ : شکلک
ممنون
چشم همه دعوت خواهید بود برای عروسی بنده

این نظر توسط ﺁﺳﻴﻪ در تاریخ 1392/12/13 و 23:49 دقیقه ارسال شده است

اﻱ ﺟﺎﻧﻢ ﺑﻪ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﺑﺎﻧﻮ...
ﭼﻪ ﻛﺮﺩﻱ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﺟﺎاااااﻥ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺩﻛﺘﺮ ﻣﺎ???شکلک
پاسخ : شکلک شکلک
شکلک
همون کاری که شما با جان جانا کردی شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/12/12 و 23:22 دقیقه ارسال شده است

کجایی؟؟؟
رفتی خونه تکونی؟؟؟شکلک
پاسخ : همینجام خاله
فقط فعلا حس نوشتنم نمیاد اصن شکلک
نیاز به یک استراحت طولانی دارم!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 955
  • بازدید کلی : 6,124