loading...
یادداشت های یهویی یک داروساز
پسرقدبلند بازدید : 92 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (6)

این روزها همدم لحظاتم شده این آهنگ

گرگ باش، مثٍ من / مث ِ ببر / مث ِ جغد تو پرسه های شب
مث سنگ تو لحظه های سخت / تو عرصه های تنگ
نعرتو بزار تو بارونو / بشکون رد شو حتی قانونو
دل نبند که تش تلخیه / میشی مثل من، نفــس تخلیه
و دستات همیشه خسته رو تنت / روو زاخماتم نمک ِ وابسته بودنه
ترجیح میدی جای اینکه نقشه بچینی / واسه بعد زندگیتو توی لحظه ببینی
میشه شب، میشه روز، میشه فردا / تو میخواستی نهرو کنی دریا هه

شدی شبیه مردمت / ببین تو رویا همیشه حقیقت گمه


واقعا بریدم و یک گوشه خسته نشستم و به آینده مبهمی که جلومو نیگاه میکنه!!



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آسیه در تاریخ 1393/03/09 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

خدایی بیا یه چیزی بگو...
بابا دل من که پکید با این هیچی نگفتن و بیخیال گفتنات...

این نظر توسط خاله ریزه (مهسا) در تاریخ 1393/03/01 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

اونقد تهدید شدم و با خشونت باهام رفتار کردین که مجبور شدم مهسای سابق بشمشکلک
چند نفری از دوستام بودن که واقعا اگه دستشون میرسید همچین میزدن که خون بالا بیارم یکیشم تو بودیاااااااااااااااااااااااااشکلکشکلک



هیییییییییییی شکلک از شنبه دیگه خاله ریزه ندارینشکلک بی خاله میشییییییییییییشکلکشکلک



اینجا چرا شکلک گریه نداره؟؟؟؟شکلک قبلا نگفته بودم مسئولان رسیدگی کنن پس چی شد؟؟؟شکلک الان کی پاسخ گو میشه؟؟؟ شکلک
پاسخ : رسیدگی نمیکنن چیکار کنم شکلک

این نظر توسط خاله ریزه (مهسا) در تاریخ 1393/02/31 و 3:04 دقیقه ارسال شده است

شکلک

این نظر توسط خاله ریزه (مهسا) در تاریخ 1393/02/29 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

چشم پست ثابت عوض میشهشکلک
پاسخ : آفرین خاله خوب

این نظر توسط خاله ریزه (مهسا) در تاریخ 1393/02/29 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

چیزی نشدههههههههههههههههههههههههشکلک
بعضی وقتا یه سری اتفاق ها میوفته که یخورده اذیتت میکنهشکلک

این نظر توسط خاله ریزه (مهسا) در تاریخ 1393/02/29 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

حالت خوب نیستااااااااااااااااااااااشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 957
  • بازدید کلی : 6,126