loading...
یادداشت های یهویی یک داروساز
پسرقدبلند بازدید : 390 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (16)

یک بحث منطقی!!

ظهور یعنی چی!! غیبت یعنی چی!!

برای اینکه بفهمیم ظهور یعنی چی و چه معنی میده در وهله اول باید بیاییم غیبت معنا کنیم!!

خب حالا غیبت یعنی چی!!

اولین مطلبی که باید بررسی کرد این که آیا غیبت هر شخص با شخص دیگر یکسان هست یا فرق میکنه!!

به نظر شما آیا اینکه یک شخص بین مردم باشه و اون شخص دیده بشه آیا ظهور محسوب میشه!!

مثالی براتون میزنم که بهتر متوجه بشید منظور بنده!!

یک دانشمند و فیلسوف علمی در نظر بگیرید که میخواد بره بازار و یک لباس یا حالا هر چیزه دیگری خریداری کند!!

خب آیا فروشنده ها او را می بینند؟ جواب نه هست!!

خب چرا نه!!!

به این علت که فروشندگان چیزی که میبینند یک شخص عادی است و نه یک دانشمند و فیلسوف و این دوتا با هم کلی تفاوت داره!!

حالا همون شخص بیاد سر کلاس درس فلسفه دانشگاه تهران!! آیا او را می بینند؟؟ بله!! چون شخصی که آنها می بینند همان دانشمند فیلسوف فرهیخته است!!

حالا یک مثال دیگه میزنیم!!

مثلا شما یک شخصی مثل شمر را در نظر بگیرید!! آیا شمر امام حسین را دید؟؟ جواب نه می باشد!!

اصلا مگر می شود کسی امام حسین ببینه و او را بکشد!! شمر یک آدم معمولی را دید، یکی مثل خودش دید، بهمین خاطر هم اورا کشت!!

اما اگر می دانست که این انسان کیست، هیچوقت او را نمی کشت!!

پس منظور از ظهور این نیست که بگوییم ظهور شخص!! بلکه ظهور یعنی ظهور شخص و شخصیت!!

سوال پیش میاد که آیا امام حسین برای شمر ظاهر بود!! امام که تنها جسمش نیست، جسم امام به تنهایی به کار ما نمیاد، اگر دیدن جسم امام فایده داشت!! پس چرا شمر امام زمانش را دید و او را کشت؟؟

چرا فقط دنبال این هستیم که امام زمانمان را ببینیم!! بعدش که چی!!! مگر ابن ملجم امام زمانش را ندید!! آخرش چی اتفاقی افتاد!!

امیدوارم مطلب بالا متوجه شدید باشید!!

بیاییم اندکی!! با شخص خودم هستم این حرف ها را و شما دوستان که خدارو شکر از بنده فراموشکار بیشتر به فکر امام زمان هستید!!

خدایا این بنده ات را ببخش که اگر ساعتش گم میشه، اگر انگشترش گم میشه، اگر گوشیش یک جا میزاره و فراموش میکنه، تمام روز فکرش مشغول اون موضوع میشه ولی از موقعی که دنیارو فهمیده و فهمیده امام زمانش نیست حتی یک لحظه هم ذهنش درگیر این مساله نیست – ببخشید این حرف میزنم— ولی واقعا خدایا اونقدری که دنبال گوشی گم شده خودم میگردم دنبال امام زمانم نگشته ام!!

امام زمان به من نیازی ندارد!! باور کنم!! من نیازمند حضورشان هستم!! بیایم اندکی شخصیت امام زمانم را بشناسم!! نکند که شمری دیگرشوم  یا ابن ملجمی دیگر!!


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پی نوشت: دوستان اگر غلط املایی دیدید لطفا یادآوری کنید اصلاح کنم!!

پی نوشت: با توجه به اینکه رزبلاگ دارای یک ویژگی هست که با هر کلیک برای هر آی پی در هر روز 4 تومان به حساب وبلاگ واریز میکنه!!

تصمیم گرفتم این پول به دو قسمت تقسیم و نصف برای موسسه خیریه محک و نصف هم برای سایت کتابخانه مجازی واریز بشود تا اجر الهی آن به شما دوستان بازدید کننده وبلاگی برسد انشالله!!

به همین دلیل هر چقدر از دوستان که میشناسید برای یک بار کلیک هم که شده راهنمایی کنید تا برروی یک قسمت خالی وبلاگ کلیک کرده تا یک صفحه پاپ آپ باز شده و 4 تومان به حساب وبلاگ واریز شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hani در تاریخ 1392/11/15 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

ﻣﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯽ
ﻭﺳﻮﺍﺱ ﺩﺍﺭﻡ
ﻭﻗﺖِ ﺭﻓﺘﻦ
ﺗﻤﺎﻡ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺭﺍ ﺗﺎ ﻣﯿﮑﻨﻢ
ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﻡ ﮐﻨﺞِ ﮔﻨﺠﻪ
ﺑﻮﯼِ ﻧﻔﺘﺎﻟﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﺸﺎﻣﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﭘﺮ ﮐﻨﺪ
ﺗﻤﺎﻡِ ﺑﯿﺪﻫﺎ
ﻣﺠﻨﻮﻥ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ
پاسخ : زیبا و خوشگل
مرسی شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/24 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

خوب آدرس بدم پست کن برامشکلک
ااااااااای جان چقد خوب میشه همه چیو بخورن بعد من کلی بخندمشکلک
من از گربه میترسم اونقدری که اگه کسی رو اذیت کنم یا دلشو بشکنم شبش تو خواب با گربه ها جنگ میکنمشکلک
آفرین تو خوب منو شناختی و میدونی که من شیرو میخورم نه شیر منو
شکلک
پاسخ : بده آدرس همین فردا پست میشه شکلک
بهله بهله!!
آخهههههههه گربه دوست دارمممممم، حیون به این مهربونی شکلک
من یک خردادیم آدم شناسم بدجور شکلک

این نظر توسط آواز قلم در تاریخ 1392/10/24 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

سلاااااام!!!
یک عدد غلط تایپی: "خب آیا فروشنده ها او ار می بینند؟" ... اون "ار" باید بشه "را" !!!
و متن بسی زیاد زیبا بود...... و تأمل برانگیز....
پاسخ : سلام!!
ممنون تصحیح شد شکلک
متشکرم از نظر لطفتون شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/23 و 18:18 دقیقه ارسال شده است


ﻣﺮﺩ ﺑﺎید ﺧﺸﻦ ﺑﺎﺷﻪ !
ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺑﮑﻮﺑﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ . . .
ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ﺑﮕﻪ . . .
.
.
.
ﺍﻣﺸﺐ ﻣﻦ ﻇﺮﻓﺎﺭﻭ ﻣﯿﺸﻮﺭﻡ . . .
شکلک
پاسخ : آورین آورین شکلک
به این میگن یک مرد با اقتدار شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/23 و 14:17 دقیقه ارسال شده است

دیگه چون خالتم مجبورم برات شیرینی خامه ای بخرمشکلک
دوتا میخوام شکلک
فکر کن شبا با موشام بخوابم یا بذارم تو جیبم ببرمشون بیرون شکلک
سگ نمیذارن بخرم شکلک
از گربه میترسم
شکلک
بچه شیر نمیخرن میگن بزرگ شد خودتو میخورهشکلک
پس من موش میخواااااااااااااااامشکلک
پاسخ : آ قربون خاله خودم شکلک
خب چجوری برات بفرستمشون!!
واقعا فکر کن صبح که از خواب پاشی ببینی همه چیزو خوردن و سوراخ کردن شکلک
کار خوبی میکنن نمیذارن بخری شکلک
اینقدر گربه دوست دارمممممممم که نگو البته فقط پرشین شکلک
بگو امکان داره خودم بخورمش تا اون شکلک
حتما!!!!!! شکلک

این نظر توسط ماندانا در تاریخ 1392/10/22 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

من تازه فهمیدم که شدیدددددددا غیرتی ام!
شکلک
حتی میشه گفت متعصب ناجور!!!یعنی در حدی که اگه یه روز ازدواج کردم فکر کنم اقای همسر رو می گذارم تو صندوق بعدشم می برمش انباری هیچ کس چشمش بهش نیافته! حتی در مورد مامانم هم همین قدر حسودم که کسِ دیگه ای رو(حالا هرررکی خاله هام داداشم و...) بیشتر از من دوستشون نداشته باشه
یاهو نمیای اقای دکتر؟یه سوال فنی داشتم!اگه هم میای ولی میل قبلیت نیست میل جدیدت رو بگو بهم

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/22 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

afarin pesar khoob barat shookoolat mikharamشکلک
ye chan ta az moosharo bara man bezar kenar شکلک
پاسخ : من شکلات دوست ندارم شیرینی خامه ای از نوع نارنجکی میخوام فقط شکلک
حتما!!!
چندتا میخواهی!!
میتونی نگه داریشون تا برات پستشون کنم شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/22 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

بله که هستی میبینی چه خاله ی مهربونی داریشکلک
به وقتش همچین آتشی کل میکنیم که خودت آتیش بگیریشکلک
نه هر جای کتاب گیر داشت خیلی با کلاس رد میشدمشکلک
وااااااااااااای نه دلت میاد گناه دارناشکلک
پاسخ : بهله بهله خاله جون مهربون شکلک
پس حسابی استراحت کن که نبرد سختی در پیش هست شکلک
خخخخخخخخخ آفرین به تو واقعا!!
من که اصن دلم نمیاد ولی مجبورم دیگه شکلک

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/22 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

کم کم داره باورم میشه که تو خواهر زادمیشکلک
بعد یک ماه خر زنی هیچ حالی برام نمونده و دلم میخواد بخوابم و کلی خوش بگذرونمشکلک
امتحانا بد نبودن فکر کنم 23 میشمشکلک
تو خوبی دکی؟؟؟ موشای خوشگل من خوبن؟ بلاخره چه بلایی سرشون آوردی؟شکلک
پاسخ : ااااااا واااااااااا مگه نیستم!!!!!!
برو برو بخواب یکم نفس بگیرم اتشی باهات کل کل کنم شکلک
اووووووووففففففففف یعنی شخم زدی کتابارو شکلک)
خوببببببببببب و بددددددددددد
آرره بابا خوب خوبن شکلک
16 روز دیگه میرفستمشون به سرای آخرت!!!

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/22 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

salam
che balayi sare vebet oomadeشکلک
taze mikhastam biam sheytooni konamشکلک
delam barat tang shode bood ghad bolande mehraboonشکلک
پاسخ : ااااااااااااااا
خاله مهربونمممممممممممممم
چطوری مهسا خانوم گل شکلک
بیا همینجااااااااا شیطونی کن خخخخخخخخ
یکی پاکش کرد دیگه!!!!
خدا بیامرزدش وبلاگ دوست داشتنی بود برام !!!!
چه خبرااااااااا!!!!!!!
امتحانات 20 شدی یا 22!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 952
  • بازدید کلی : 6,121