loading...
یادداشت های یهویی یک داروساز
پسرقدبلند بازدید : 86 جمعه 13 دی 1392 نظرات (2)
سلام بر شما آقای شیرازی
سال 85 بود که با دوستان دوران دبیرستان یک وبلاگ ساختیم توی بلاگفا!!!
از اون زمان داره 7 سال میگذره!!
بعد از اون وبلاگ های دیگه ساختم تا اینکه یک وبلاگ برای همیشه پیدا کردم و 4 سال از اوقات و زندگیم توی اون گذروندم!!
تا 2 یا 3 روز پیش که وقتی میخواستم وارد قسمت مدیریت وبلاگ بشم، گفت رمز عبور اشتباه!! بعد متوجه شدم کلا وبلاگم نیست!! و حذف شده!!!
و به سیستم مدیریت بلاگفا نامه زدم و متاسفانه هیچ جوابی برای بنده ارسال نشد!!
رمزی که برای وبلاگ انتخاب کردم از نظر دشواری بسیار پیچیده بود و امکان هک اون هم بسیار ضعیف بود!!
و اینکه مجددا که وبلاگ در بلاگفا ساختم و اینبار با یک رمز 16 کاراکتری فکر کنم بود و با آخرین نسخه پسورد ساز حرفه ای هم چکش کردم، کمتر از 1 ساعت دوباره همان اتفاق افتاد و باز وبلاگ از دسترس من خارج شد!!
آنقدر به عنوان یک کاربر 7 ساله دارای ارزش احترام گذاشتن هستم که پاسخ بنده را اعلام کنید!!!
ادرس وبلاگ همین ادرس وبلاگ حاضر با پسوند بلاگفا بوده!!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سوگند در تاریخ 1392/11/03 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای دکتر,میدونید پست زیبای خیر و شر,قسمت نظراتش اصلن ایراد داره,چون همه نظرات را نشون نمیده,خدای نکرده برای وبلاگتون دوباره مشکلی پیش نیومده باشه,اگر ممکنه چکش کنید متشکرم
پاسخ : سلام
ممنون از اینکه به فکر هستید شکلک
هنوز تایید نکردم نظرات!!
یکم تعداد نظرات زیاد شده!!
دارم واسه جواب دادن فکر میکنم!!
ببخشید دیر میشه جواب نظرات!!

این نظر توسط آواز قلم در تاریخ 1392/10/24 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ !!! هم دردیم پس.... منتهی ماله من رو یک انسان نما هک فرمود!!!
هعی روزگار !!!
پاسخ : سلام!!!
خوش اومدید!!!
مهم نیست این نیز بگذشت !!
آدرس وبلاگتون از قسمت ارسال لینک برام بفرستید تا لینکتون کنم شکلک
متشکرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 947
  • بازدید کلی : 6,116