loading...
یادداشت های یهویی یک داروساز
پسرقدبلند بازدید : 70 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (4)


خدایا روزی که دفتری به نام عشق برای من گشودی، با چشمانی گریان و ناله ای تا طاق آسمان اینجا آمدم!!

خدایا روزی که در دفتر عشقت نامی برایم انتخاب شد و اندکی در آغوش یکی از فرشتگان درگاهت به آرامش رسیدم!!

خدایا روزی که در کنار آن فرشته آسمانی با انسانی مواجه شدم که فرشتگانت در برابرش سر فرود می آورند!!

خدایا روزی که آن انسان و فرشته مرا به جایی رساندند که خنده هایم به گوش افلاکیانت می رسید!!

خدایا روزی که پا در عرصه علم آموزی گذاردم و پشت پناهم یک فرشته و انسانی والا را می دیدم!!

خدایا روزی که عرصه های علم را پشت سر نهادم و وارد دین الهی شدم!!

خدایا روزی که تو در تمام لحظاتم جاری بودی پا در عرصه جهشی بزرگ نهادم!!

خدایا روزی که به آیت عقل رجوع کردم و دفتر عشق را گم کردم!!

خدایا روزی که آیت عقل به بودنت شک کرد و دفتر عشق را محکوم کرد!!!

خدایا روزی که دفتر عشقم را یافتم و آیت عقل در کنارش به آرامش دست یافت!!

خدایا همه این روزها تو بودی و در کنارم ماندی و تنهایم نگذاشتی!!

خدایا به دفتر عشقت سوگند که آیت عقلم تو را فریاد میزند!!

خدایا!!!

رَبّ اغْفِرْلی وَ ارْحَمْنی وَ تُبْ عَلیََّ اِنَّکَ اَنْتَ التّوابُ اَلْغَفُورُ الرّحیم
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ﺁﺳﻴﻪ در تاریخ 1392/10/18 و 14:56 دقیقه ارسال شده است

ﺑﺮااااااﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭ...شکلک
ﺑﻪ ﺧﺪا ﺟﻮﻧﻲ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﻜﻦ...
پاسخ : مرسی مهربون
شما به خدا نزدیکتری مهربون
شما مارو از دعاهات فراموش نکن

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1392/10/18 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

شکلکاوه اوه دکتر ما رو بین شکلک
شکلک
پاسخ : خواهش میکنم!!
من متعلق به شما هستم خخخخ

این نظر توسط black swan در تاریخ 1392/10/18 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

خوب مینیویسینا!!!!!!!!
اصلا یاد مامانم افتادم


شکلک
پاسخ : مرسی حسین جان
نظر لطفت هست !!!
خوشبحال من پس که شمارو یاد عزیزترین فردتون میندازم!!
باعث افتخارمه!!

این نظر توسط سوگند در تاریخ 1392/10/17 و 0:26 دقیقه ارسال شده است

اقای دکتر با خوندنش به علت افرینش انسان فکر میکردم و فکر میکنم همه ادما تقریبا این مراحل رو طی میکنن,چه بدونن و چه ندوننشکلک
شاعر اون اگر اشتباه نکنم خودتون بودید,طرز فکرش شبیه دکتر شریعتی بود,زیبا ودر عین حال پر مغز بودشکلک
پاسخ : این مسیر زندگی من بود و ادامه این مسیر هم امیدوارم به انسانیت بگذره!!
دعا کنیم خدا از ما بگذره و بهمون الطاف الهی اش ارزانی بدارد!!
مرسی!!
دکتر شریعتی دوست دارم اما واقعا هنوز وقت نکردم کتاب های زیباشون بخونم!!
خدا به من توفیق بده بتونم اون کتاب هارو هم بخونم!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 933
  • بازدید کلی : 6,102