loading...
یادداشت های یهویی یک داروساز
پسرقدبلند بازدید : 101 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (14)

پوووووووووووفففففففففففف

چه فاز سنگینی

همه چیز سیاه چیزی رنگی نیست!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آسیه در تاریخ 1392/10/30 و 17:43 دقیقه ارسال شده است

خوبی؟
رو به راهی؟
پاسخ : خوبم!!
رو به راهم!!
اما به کدوم راه!! نمی دونم!!

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/27 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

برات مداد رنگی میخرم تا دنیات رنگارنگ شهشکلک
چه خاله ی مهربونیم منشکلک
پاسخ : خخخخ
کشته ی اون محبتتم خاله شکلک

این نظر توسط black swan در تاریخ 1392/10/27 و 3:28 دقیقه ارسال شده است

ادما رو نباید کاریشون کرد فقط باید همینجوری که هستن بپذیریشون
البته من قطع وابستگی رو انتخاب کردم نه اینکه اطرافیان روبزارم کنار فقط دیگه مث قبل تو زندگیم مهم نیستن که بخوام خودمو برای اونا ناراحت کنم فقط همین جوری که هستن پذیرفتمشون
پاسخ : توی وبلاگت نوشتم حسین جان
3 روزه همین کارو دارم میکنم
و اثراتش دارم میبینم
مرسی حسین جان شکلک

این نظر توسط یاسمین در تاریخ 1392/10/27 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : واقعا دلم برات تنگ شده بود یاسیمن جان شکلک
خوش اومدی به این وبلاگ ناقابل من شکلک

این نظر توسط ماندانا در تاریخ 1392/10/26 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

داداش نبينم سياه باشي كه رنگين كمونتيم اساسيشکلک

این نظر توسط آواز قلم در تاریخ 1392/10/25 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

هنوز همه چیز سیاه است آیا ؟؟؟!!!

*** سلاااام!!!!
پاسخ : 'گاهی دست دلم نیست دلم
وقتی هر چی به سعی میکنم به جامعه اطرافم رنگی بدم و با تازیانه توهین به پدر و مادرم روبه رو میشم!!
هنوز هم همه چیز سفید سیاه چیزی رنگی نیست!!

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/25 و 16:35 دقیقه ارسال شده است

چرا هر چی لینکت میکنم نمیشه؟؟؟شکلک
پاسخ : متاسفانه بلاگفا یکسری محدودیت گذاشته واسه رزبلاگ
و با تمام مکاتباتی که انجام دادم طرف بلاگفا حاضر نیست پاسخگو باشه متاسفانه!!

این نظر توسط خاله ریزه(مهسا) در تاریخ 1392/10/25 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

اینجا چرا شکلک گریه نداره؟؟؟؟شکلک
الان من دلم میخواد گریه کنم شکلک
مسئولین رسیدگی کنن لطفاشکلک
پاسخ : خخخخخ
اینجا گریه نداریم شکلک
واااااااا واسه چی خاله جون!!! شکلک
چشم رسیدگی میکنم به زودی شکلک

این نظر توسط black swan در تاریخ 1392/10/25 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

از منظر نقاشی
تو خودت باید اطرافتو رنگ کنی
مگر اینکه سیاه سفید دوس داشته باشی که اونم از رنگ سیاه تا سفید میشه بینهایت رنگ درست کرد
دکی جون دیدگاهتو عوض کن
پاسخ : دنیای من آدمهای اطرافم هستن!!
چه جوری عوضشون کنم!!
عوض کردن دیدگاه من= قطع رابطه باهاشون!!

این نظر توسط سوگند در تاریخ 1392/10/24 و 23:57 دقیقه ارسال شده است

اقای دکتر شکلکشکلکشکلک
اتفاقا منم خیلی دوست می داشتم دکتر داروساز یا دندون پزشک میشدم,خیلی شغل خوبی دارید ,واقعا خوش به حالتونشکلک
کاش میشد منم میرفتم داروسازی,ولی شمام عجب مغزی داشتین که داروسازی قبول شدین ها,از اون درس خونای کتاب خور بودین, کاش میشد جاهاشون عوض میشد,شما معماری میرفتید,منم دکتر داروساز بودمشکلکشکلک
پاسخ : خخخخخخ
از دست تو دختر شکلک
ای بابا یک چیزای میگی هااااا شکلک
من اگر مغز داشتم سعی میکردم آدم بشم و خودمو به تعالی برسونم شکلک
اتفاقا معماری عجیب رشته قشنگی باید باشه شکلک ، بیایید عوض کنیم!!
حیف صد حیف که عمر رفته باز نمی گردد!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 160
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 943
  • بازدید کلی : 6,112